Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Гейко М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Гейко М. П. 
Сутність та підходи до визначення поняття "фінансові потоки" [Електронний ресурс] / М. П. Гейко // Управління розвитком. - 2013. - № 15. - С. 163-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2013_15_71
Попередній перегляд:   Завантажити - 273.442 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Гейко М. С. 
Вдосконалення оцінки тривожно-фобічного статусу і підвищення ефективності моделювання соціальних фобій [Електронний ресурс] / М. С. Гейко, В. В. Гейко // Український вісник психоневрології. - 2012. - Т. 20, вип. 3. - С. 171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uvp_2012_20_3_245
Попередній перегляд:   Завантажити - 111.459 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Гейко М. Є. 
Стимулювання продажу як складова маркетингових комунікацій в діяльності роздрібного підприємства ТОВ "Країна Казок" [Електронний ресурс] / М. Є. Гейко, О. Ю. Чубукова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2019. - № 11. - С. 102-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2019_11_15
Розглянуто теоретичні аспекти стимулювання продажів роздрібного підприємства: методи стимулювання збуту, мерчандайзинг, мотивація торгового персоналу. Проведено аналіз особливостей стимулювання продажів на ринку дитячих товарів та виявлено чинники їх привабливості. Проведено аналіз організації та системи стимулювання продажів та запропоновано заходи для вдосконалення діяльності ТОВ "Країна Казок". Актуальність дослідження полягає у необхідності аналізу ринку дитячих товарів для прийняття рішень щодо збутової діяльності підприємства "Країна Казок" та вдосконалення продажів шляхом покращання маркетингових комунікацій. Необхідно враховувати, що вони є не лише джерелом інформування, а й засобом переконання та впливу на споживачів, сприяння приверненню уваги, врахування психології, сприйняття тексту та графічних зображень, формування асоціацій тощо. Постановка проблеми. Основна проблематика стимулювання продажу на українському ринку дитячих товарів: велика кількість гравців на ринку - мультибрендові мережі, роздрібні магазини та павільйони; розвинута інтернет-торгівля дитячими товарами з нижчими цінами і широким вибором; орієнтація на специфічну цільову аудиторію: в основному покупки роблять батьки, але їх вибір корегується бажаннями дітей; специфіка просування товарів для дітей щодо необхідності обрання ефективних джерел впливу на покупців при виборі товару. Постановка мети і завдань дослідження. Мета дослідження - аналіз маркетингової комунікаційної політики на підставі огляду ринку, аналізу маркетингової діяльності для переконання та стимулювання споживача на придбання товарів. Галузь застосування результатів: торгівля. Висновки: для збільшення продажів потрібно привертати увагу за допомогою креативного контенту, розміщення інформації та доводити клієнтам необхідність придбати товар саме цієї компанії. Важливо не тільки залучити клієнтів, а й регулярно підживлювати їх увагу до діяльності компанії, використовуючи ефективні напрями маркетингових комунікацій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 78.712 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Євсейцева О. С. 
Розвиток маркетингових комунікацій шляхом стимулювання продажу дитячих товарів [Електронний ресурс] / О. С. Євсейцева, М. Є. Гейко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2020. - № 5. - С. 83-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2020_5_13
Предмет дослідження - аналіз методів здійснення планування, проведення і обробки результатів маркетингових комунікацій. Розглянуто теоретичні аспекти ефективного стимулювання продажів в сфері роздрібної торгівлі дитячими товарами: підходи до використання різних методів стимулювання збуту, побудову мотиваційних програм для торгового персоналу. Проведено дослідження характерних особливостей стимулювання продажів на ринку дитячих товарів та виявлено основні характеристики та вагомі чинники привабливості товарів для дітей. Проведено аналіз системи стимулювання продажів, в результаті якого запропоновано заходи активізації збутової діяльності. Висвітлено суть стимулювання політики збуту, оскільки вона є невід'ємною складовою для створення умов для ефективного ведення господарської діяльності підприємств. Крім того проведено аналіз основних задач та позитивних складових заходів, які застосовують з метою стимулювання збуту. У даному матеріалі описуються заходи, націлені на допомогу у процесі створення маркетингової діяльності підприємств, а також напрямки стимулювання продажів, залежно від тих, на кого воно спрямоване. На сьогоднішній день, коли головними є інтереси покупців, у сфері реалізації збутової політики підсилюється конкуренція у боротьбі за сфери розподілу, тоді для того, щоб перемогти опонентів у жорсткій конкуренції при реалізації товарної політики, необхідно зважати на існуючі передумови ефективного представлення компаній на ринках збуту. Організація продажів є фінальним етапом виробництва, постачання, посередництва, логістики та безпосередньо продажів, а роль і значення цієї функції є вирішальними для досягнення успіху та здобуття стійкої позиції на ринку. Запроаналізовано теоретичні засади організації збутової політики, проведено аналіз взаємного впливу діяльності виробників та посередників товарів з метою ефективного просування продукції на ринку, надані пропозиції щодо покращання діяльності у сфері стимулювання продажів. Досліджено основні елементи побудови результативної діяльності щодо стимулювання збуту з боку запровадження відповідних механізмів та оцінювання результатів впровадження цієї діяльності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 82.999 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Волкова О. М. 
Закономірності накопичення 137Cs у надземних та підземних органах повітряно-водяних рослин водойм Полісся та Лісостепу України [Електронний ресурс] / О. М. Волкова, В. В. Беляєв, В. В. Скиба, С. П. Пришляк, М. М. Гейко // Агробіологія. - 2021. - № 1. - С. 15-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agr_2021_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 456.928 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Харитонов Є. О. 
Деякі питання формування європейського торговельного права [Електронний ресурс] / Є. О. Харитонов, М. О. Гейко // Актуальні проблеми держави і права. - 2006. - Вип. 28. - С. 5-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdp_2006_28_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 219.214 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Харитонов Є. О. 
Формування "права загальної справедливості" в англосаксонській системі права [Електронний ресурс] / Є. О. Харитонов, М. О. Гейко // Актуальні проблеми держави і права. - 2010. - Вип. 53. - С. 7-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdp_2010_53_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 214.666 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Гейко В. В. 
Вікові особливості корекції алкогольної мотивації та добровільного вживання алкоголю інтраназальним введенням дегідроепіандростерону за умов тривалої превентивної алкоголізації (експериментальне дослідження) [Електронний ресурс] / В. В. Гейко, М. С. Гейко // Український вісник психоневрології. - 2023. - Т. 31, вип. 3. - С. 66-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uvp_2023_31_3_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 195.645 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського